En sista uppmaning

Godkväll kära läsare. Detta är ett tidsinställt inlägg, och jag antar att jag just nu plattar håret, drar på mitt nya läppstift, lyssnar på hög musik och skrattar med tjejerna med ett glas bubbel i handen. Snart drar vi oss ner mot Avenyn, till El Corazón, och njuter av kvällen på premiären av sommarens bästa, hetaste, roligaste och härligaste onsdagsklubb. Min uppmaning är helt enkelt att komma dit, säg hej, dansa loss med mig på dansgolvet till härliga rytmer och ha en grym kväll för att fira in att sommaren är på väg.

Det är 2O-årsgräns, så jag hoppas att alla fina läsare över 2O i alla fall överväger att möta upp oss ikväll! Woop woop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0