Visst, du kan skratta och låtsas som ingenting,
men jag vet allt om dig för du har varit min



Recept hämtade från LCHF-recept.com




Sitter och lyssnar på Veronica. Gillar albumet mer och mer för varje gång jag lyssnar. Har snöat in mig på Välkommen In och Inga Kläder. Så sjukt härliga låtar. Och sedan sätter jag ihop ett fint dokument med en massa LCHF-recept! Jag saknar verkligen att gå på det. Det kan låta konstigt, för när jag gick på det tyckte jag att det var lite småjobbigt - men kan säga att det är mycket jobbigare att inte gå på det. För som jag berättat tidigare så har jag tidigare ätit utefter detta för att jag har problem med min mage. Så nu har jag varit på Waitrose och köpt lite grejer så att jag i alla fall kan ha en bra LCHF-frukost, lunch och middag är lättare med typ sallad och kött. Får se hur det här går, det är otroligt svårt att hålla sig till det när kylen är full med annat gott...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag gick på LCHF i ett par månader och jag älskade det! Men min mage kollapsade totalt och jag vart tvungen att sluta.. Vågar inte börja igen nu.. Men lycka till1

2011-05-04 @ 19:53:52
URL: http://sofiiaborjeson.blogspot.com
Postat av: Felix

åh, inga kläder är skit bra, och mitt hjärta blöder!

2011-05-04 @ 21:18:35
URL: http://kidforever.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Är det i one note du sätter ihop det dokumentet eller hur gör du? Det var riktigt snyggt! :)

2011-05-05 @ 03:17:53
URL: http://rebeckaiusa.blogg.se/
Postat av: linnea

hej, knaonbra recept :D undrar bara hur har du gjort "receptboken"? är det en sida på indernet? :)

2011-05-07 @ 15:10:08
Postat av: Mie [bloggdesign]

Jag har precis slängt ihop Oopsies , men tror inte det blev rätt. Tror jag hade inne de för kort tid (28 min). Hur ska konsistensen vara på de? Mina blev väldigt fluffiga och en känsla av lite blöta om man kan säga så, man hör hur äggfluffen trycks ihop om man trycker på de. Ganska mycket fel va? :/ Hur ska det va? :)

2011-05-09 @ 19:17:34
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0