Värre

Allt känns mycket värre nu. Huvudet dunkar på, febern har kommit och kroppen värker. Också skriker den efter pasta också. Men stark och hård som jag är så jobbar jag ändå, gapar lite ändå för att Freddie gungar på stolen, lagar lite mat, badar barnen och ska göra läxan med Freddie. Sitter barnvakt ikväll och imorgonkväll. Huvudet känns som bly. 2 timmar kvar innan jag kan koppla av och bara vara barnvakt.

Tänk att jag blir sjuk direkt när jag har tänkt var hemma. Men nu har jag också en mycket bra anledning att bara vara hemma, ligga i min säng och göra ingenting; jag är sjuk + jag är barnvakt. Talk to you later.

Kommentarer
Postat av: <3

K

2011-05-20 @ 23:04:11
Postat av: <3

Krya på dig, kramar

2011-05-20 @ 23:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback