Scandinavian Kitchen



För att ha saker att göra denna vecka har jag bestämt mig för att åka till både IKEA och Scandinavian Kitchen. Idag är jag lite sugen på det sistnämnda, men grejen är lite att jag vet att jag kommer spendera alldeles för mycket pengar där. Vilket inte alls är meningen. Och det gör saker och ting lite småjobbiga. MEN ÄNDÅ! Jag ska alltså handla för midsommarafton och Stina har sagt att hon vill ha senapssill och Norrlandsguld. Vi får se vad jag hittar. Jag funderar dock på om det är värt att köpa nubbe när jag faktiskt inte ens dricker det... Får ringa och prata med henne och se vad som händer. Hur som helst! Ska försöka göra midsommar till den bästa midsommaren någonsin. Då spelar det egentligen ingen roll hur mycket pengar man spenderar.

YAY! Nu spydde mitt sjuka barn bredvid mig i soffan...

Kommentarer
Postat av: ANNE

alltid lika härligt med spya liksom. ^^

2011-06-21 @ 13:20:41
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Anonym

Ni kommer säkert ha super mysigt. Jag vet inte vad jag ska göra :/ ångest!



Trist med sjuka barn :/

2011-06-21 @ 14:01:50
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0