Kajan och jag!



Kajan och jag har haft en riktigt het eftermiddag med våra appar på telefonerna. Eller, specifikt en app - Whatsapp. Det är den som gör att jag kan hålla kontakten med folk via sms hem till Sverige utan att bli ruinerad. Och jag kan inte hjälpa det, men jag står liksom och småskrattar för mig själv när jag skickar iväg mina meddelanden, och skrattar lika mycket åt hennes svar. Vi är verkligen soulmates, hon och jag. Min älskling. Vi ältar allt tills det endast är smulor kvar av verkligheten, vi skrattar åt att vi båda är så otroligt patetiska. Det bästa som finns är att få ett "tönt", eller "pucko" av Kajan på Whatsapp, då kan jag skratta hur länge som helst. När vi planerar hur vi ska lägga upp strategiplaner på hur vi ska få killar, eller hur vi ska bli av med dem. I worddokument. Eller när Kajan börjar med sin längd-obsession (killar får absolut inte vara kortare!)

Ni vet när man har en vän som alltid får en på gott humör, som alltid lyssnar, orkar med en när man tjatar sönder samtalsämnen, försöker se allt ur ens eget perspektiv och bara är bäst. Sån är Kajan för mig. Och jag älskar för övrigt den uuuuursnygga bilden på oss. Skulle kunna ligga här i en timme och skratta åt den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man blir superglad av att se er två :) haha! Goingar!

2011-06-15 @ 19:24:41
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: Marie

Söta ni är =D

2011-06-15 @ 21:51:57
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0