Nej, det är ingen vanlig daaag...

För idag kommer pappa till staaaan. ♪

Yes box, idag kommer min kära far till L-D-N. Vi ska sightsee:a (oj, vad mycket sightseeing jag gjort nu känner jag, haha), äta sushi, gå på engelska pubar, äta god mat, dricka öl och han ska spela golf med min värdpappa också. Haha. Ja, så helgen kommer inte vara jättegrym när det kommer till den lilla detaljen uppdatering. På lördag blir det lite grann då pappa är ute på golfbanan, men annars får ni vänta till söndag! Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej, jag skulle behöva lite hjälp och du verkar veta vad du pratar om :) på något sett har jag råkat förstöra i kodmallen eller stilmallen. jag orkar inte göra en ny design och vill helst inte återställa allt om ja inte behöver. problemet är att jag inte kan trycka på mina miniatyr bilder i inleggen så att de förstoras. Jag kunde göra det förut men nu går det inte. Vet du vilken kod som har med de att göra?

2011-07-17 @ 22:48:04
URL: http://sralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0