Beställ en design

Nu har jag börjat göra bloggdesigner igen. Du kan beställa en design för 375 kr.
För 1OO kr kan du beställa en header.

För att beställa en design/header mailar du [email protected]. Du får då ett mail tillbaka med frågor angående din beställning som du besvarar så fort du kan. När du har betalat för designen börjar jag skapa din den och skickar hela tiden uppdateringar till dig (så håll koll på mailen). När designen/headern är klar, så mailar jag och du godkänner. Jag installerar då designen åt dig så att allt går rätt till.

Jag gör designer till blogg.se & blogg.no, samt headers till dessa och devote.se.

Du får räkna med att det kan ta uppemot 3-4 veckor att skapa din design.

JUST NU - SOMMARREA!
Efter flera år av bloggande vet jag att på sommaren blir man inte lika taggad att blogga, och man tappar läsare, prenumeranter och allt möjligt. Vilket är tråkigt! Därför tänker jag att en ny design kanske skulle passa, och motivera alla att blogga ordentligt under sommarlovet, semestern eller kanske sommarjobbsperioden? Och det är därför jag nu rear ut lite designer

› De fem första som beställer får 275 kronor rabatt & betalar 1OO kronor för sin design. -73%
{endast 2 beställningar till detta pris finns kvar}
› Fem stycken därefter får 175 kronor rabatt & betalar 2OO kronor för sin design. -46%
› De sista fem får 75 kronor i rabatt och betalar 3OO kronor för sin design. -2O%
MAILA [email protected] FÖR ATT BESTÄLLA!



Trackback