You see this?

Tänkte bara förtydliga det här som finns ovanför kommentarerna - jag svarar alltså inte på kommentarer som går ut på att någon frågar om något som jag redan har gjort ett photoshoptips/bloggtips om. Jag svarar heller inte om det är så att någon skriver (även om man mailar) något i stil med "Kan du fixa det för mig? Kan maila dig min inlogg!" eller "Kan du logga in på min blogg och se vad som är fel?". Anledningen till det är att jag inte vill ha på mitt samvete (eller i min inkorg) en massa inloggningar till bloggar.


Kommentarer
Postat av: Mirre

Folk är dålite fräcka =D, men tror jag också frågat för jättelänge sedan, men det var länge sedan ;)



Tack för orden, det värmer

kramar

2011-02-28 @ 17:37:04
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja underbart med lov! :)

2011-02-28 @ 17:58:47
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej:) jag har en fråga!

Hur får man menyn att "hoppa" lite till sidan.. alltså så att den är utanför inälggs-sidan. (där alla inlägg syns).?

Tacksam för svar;D

P.S. det var kanske lite krångligt förklarat men..:)

Ha det bra

/Amanda

2011-02-28 @ 19:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0