Waffles

 

Möjligt att detta är det godaste som finns. Våfflor med kanadensisk lönnsirap och jordgubbar. Så galet gott!
Jag har precis kommit hem från Starbucks där jag och Therese tog oss varsin liten te/kaffe. Pratat lite och varit på Boots och provat massa ögonskuggor. Ögonskuggor kan vara det bästa jag vet, jag var ju också tvungen att slänga massa när jag skulle tillbaka hit till London för att jag hade övervikt, men nu har jag hittat flera som jag tänkte köpa till helgen som är hyfsat billiga och roliga färger.

 

Eftermiddagen består av strykning och en quick hover, det är cupcake-smulor och strössel överallt. Barnen kommer inte hem förrän halv sex, sex, så jag har större delen av eftermiddagen för mig själv, vilket är skönt.


Kommentarer
Postat av: Katja

yum vad gott :)



Kul att du är i London, jag är sugen på att åka dit på en weekend snart! :)

2011-02-03 @ 11:45:31
URL: http://formofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0