Från världens bästa helg






Lite bilder från i helgen.


Då var helgen över för denna gången, men det är ju faktiskt bara 4,5 dagar kvar tills vi är där igen! Ni märker verkligen hur man lever för helgen här, hoppas jag. Lyssnar på min Monarch-lista medan Freddie spelar Wii. Han har fortfarande Half Term just idag, så jag måste passa honom under dagen också då mamman har yoga. Oskönt, men jag har varit i koma hela morgonen. Sovit som en stock. Nu ska jag laga lite lunch till mig själv - pasta och pastasås.

I veckan ska jag träffa Petra och Therese, det är det enda inplanerat. I helgen blir det Monarch (som vanligt?!) på lördag, samt något annat ställe på fredag, vi får se lite, hihi.

Saknar Kajan redan, det var lite svårt att sova igår utan henne bredvid mig i min säng. Hon är den bästa vännen man kan ha, det finaste någon kan få.
Trackback
RSS 2.0