Crime Report

Sådär, nu är stölden av mitt bankkort polisanmält, banken har stängt av kortet och ja... För tillfället kan jag inte göra mer. Imorgon ska jag ner till banken och be om pengarna tillbaka. För som min au pairpappa sa - man har ju faktiskt en bank för att ha sina pengar säkra. Att jag dessutom polisanmält händelsen visar också att jag är seriös och att jag själv inte tagit ut pengarna som fattas.

I veckan kommer ett nytt kort. Nu ska jag lägga mig i min säng och sova. Är så fruktansvärt trött på allt just nu. Orkar ingenting och gråter av minsta lilla. Dagen har inte riktigt varit min, även om jag haft det mysigt med Sophia.

Men always look on the bright side of life - det var inte mitt svenska kort som blev stulet (innehöll mycket mer pengar), det var inte sååå mycket pengar som jag blev av med (även om det är fruktansvärt irriterande så lever jag!), Kajsa kommer hit på torsdag och imorgon är det redan måndag. Inte långt kvar. Längtar så mycket efter henne så att jag dör.

Jag ska bli bättre på att blogga den här veckan, men det är så otroligt tråkigt utan kameran! Jaja. TTYL.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Fy vad tråkigt! :(

Håller tummarna för att det finns lite pengar kvar att ta ut från banken!

2011-02-20 @ 20:37:42
URL: http://isabellicious.blogg.se/
Postat av: Ebba's Wonderland

Oh, hoppas du får tillbaka pengarna!

Skulle inte du kunna görs ett inlägg med tips på lite typsnitt? Du har så många fina :)

2011-02-20 @ 20:55:20
URL: http://ebbaswonderland.blogg.se/
Postat av: Isabell

Svar: Jaha. :o Då hoppas jag du får pengarna! :)

2011-02-20 @ 21:20:02
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0