Tillbaka efter strul



Min laddare till datorn la av i lördags, så därför har jag inte kunnat skriva något sedan dess. Men nu ska ni få massor med bilder och texter om vad jag har gjort i helgen. Har ju haft långledigt; fredag, lördag, söndag & måndag, så det har varit riktigt skönt.

Nu har jag då fixat mig en ny laddare, och även shoppat lite, så jag har massor av grejer att lägga upp, haha.
I övermorgon (onsdag) kommer min älskade mamma hit till London, så då flyttar jag till Esher från onsdag-lördag. Jaja, ska sortera alla bilder och lägga upp dem i inlägg! Vi hörs snart igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande :) Kul att mamma kommer över :) Hoppas ni får det jätte bra!

2011-04-25 @ 16:25:51
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: Marie - Fotograferande hundtoka

Ohh vad roligt att mamma kommer, rackarns med laddaren, elektronik alltså

2011-04-25 @ 18:05:34
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0