Kommentarssvarande



Toodles toodles!


Ärligt talat var det längesen jag hade inspiration och vilja att blogga. Under valrörelsen var det en omöjlighet att fixa bra inlägg samtidigt som man jobbade ungefär 14 timmar om dygnet. När man väl kom hem ville jag bara sova, helst i soffan framför ett bra program. Så det blev inte mycket dator alls där.

Nu har jag i alla fall bestämt mig, jag har skrivit ner massa idéer och tankar om vad jag kan skriva, och jag har massa shopping att visa er! Jag ska bli bättre, I promise.

Det har också gått lite upp och ner de senaste veckorna, jag har varit trött och lite småsjuk och därmed väldigt känslig. Nu hoppas jag dock att jag ska få behålla mitt goda humör!

Jag ska bara svara klart på kommentarerna, det är ett par sidor som har samlats nu. Sedan ska jag visa lite shopping från den senaste tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0