Svar på frågorna - övrigt



Alice frågar:

Om du fick välja en enda klädaffär du skulle få shoppa i vilken skulle det vara då?

Sanna svarar:
Haha, det här är ju den fråga jag alltid brukar ställa i andras frågestunder... haha. Hur som helst; jag skulle helt klart välja H&M. Man kan alltid hitta något, liksom. Dessutom har de för olika storlekar (för lite större) så om jag skulle gå och lägga på mig en massa kilo under mitt liv så kan jag ju fortfarande handla på H&M, haha.



Louise frågar:
Vad gör du helst en ledig kväll? t.ex läser en bok, surfar, photoshopar ja du fattar!

Sanna svarar:
Som den datornörd jag är brukar jag faktiskt sitta vid datorn, och göra lite allt möjligt. Kanske bara slösurfa, hålla på med photoshop eller göra bloggdesigner. Om inte detta, så blir det helt klart TV'n. Jag tittar aldrig på TV på veckorna, om jag verkligen inte har något att göra. Men det brukar jag ha, så därför ser jag nästan aldrig på TV. Då blir det extra mysigt när man väl gör det, haha.



Camilla frågar:
1. Tror du på gud. Isåfall, vad är gud?
2. Är du religiös?
3. Vad är äckligast navelludd eller det där gula gojset i örat? Obs motivera...
4. Vad kom först hönat eller ägget?
5. Vad är meningen med Kalles kaviar med banan, varför existerar den?
6. Vem var USAs första president?
7. Varför finns det inget balsam i vårt badrum?

Sanna svarar:
1 & 2. Jag är agnostiker. Detta betyder att man tror på något, men inte på Gud. Jag vill tro att det finns en mening med livet, annars känns det hopplöst. Vad det är vet jag dock inte.
3. Det gula gojset i örat, helt klart. Navelludd har jag faktiskt aldrig tyckt är speciellt äckligt, kanske för att jag typ aldrig har upplevt det, men ändå...
4. Enligt min filosofilärare kom ägget först, haha.
5. Ja du, det är en bra fråga. Jag gillar inte kaviar, så jag vet inte riktigt om kaviar och banan tillsammans bildar någon form av klimax, det kanske det gör?
6. George Washington? Eller vad det här någon kuggfråga?
7. Därför att ingen har tagit upp det från badrummet där nere. Står vid badkaret, och även i skåpet ovanför badkaret, haha.

För er som inte förstod; Camilla är min halvsyster.



Anne frågar:
Ungefär hur många läsare har du dagligen vs. hur många tycker du att du är värd?

Sanna svarar:
Jag har mellan 300-380 läsare om dagen. Jag vet inte hur mycket min blogg är värd, men jag tycker själv att den är bra - en salig blandning av det mesta. Haha. Jag vet inte hur mkt jag skulle kunna vara värd, men i alla fall 500 om dagen skulle ju vara trevligt.



V I L J A frågar:

Varför började du blogga?

Sanna svarar:
I ärlighetens namn; det var så att en bekant till mig hade startat en modeblogg, och jag tänkte "det där kan jag göra så mycket bättre än dig", haha. Så jag startade en egen blogg, vilket gav mersmak. Då bloggade jag på blogspot, bytte senare till tjejsajten/devote och nu är jag på blogg.se.
Tidigare har jag dock haft lite personliga bloggar bland annat på webblogg och bloggagratis.



Anna frågar:
Varför är du Liberal? Enligt mig gynnar inte moderaterna oss ungdommar i samhället.

Sanna svarar:
Jag är inte moderat, jag är folkpartist. Jag tycker dock att moderaterna för bra politik. Men jag undrar vad du grundar det på. Vi i alliansen är ju mer måna om att LAS (lagen om anställningsskydd) ska bort. LAS innehåller bland annat att man inte får sparka personer som har varit på arbetsplatsen länge, vilket i mångt och mycket leder till att företag inte kan ta in ny arbetskraft (ungdomar) utan måste ha kvar den andra. Jag tycker att det är mycket viktigare att föra in de unga på arbetsmarknaden, sedan vad Folkpartiet, sossarna, vänstern eller moderaterna gör, det är deras sak. Jag är liberal och kämpar för det jag tycker är rätt. Och jag tycker inte att oppositionen har rätt i speciellt mycket, och därmed är jag liberal. Jag tror att alla är liberala i grund och botten, men att folk tror att bidrag och liknande gynnar samhället på grund av att de är rädda för ett samhälle där det inte finns ett tjockt skyddsnät. Jag själv är för ett skyddsnät, men ett tunt sådant.



Diana frågar:
Vet du någon bra sida där man kan ta reklam-koder och ha i bloggen?

Sanna svarar:
Ta kan du aldrig göra, men till exempel Adoperator och Frossle har hemsidor där du kan bli medlem och därmed få koder.



Anna frågar:
Hur måna läsare har du varje dag?

Sanna svarar:
Jag har mellan 300-380 läsare om dagen.

Kommentarer
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Ja jag var riktigt sugen jag med på att klicka hem en! ;)

Vad kul att läsa alla svaren på frågorna förresten! ^^

Kram

2010-01-24 @ 21:56:13
URL: http://adara.blogg.se/
Postat av: David

haha camillas frågor är ju så jävla sköna:P haha

2010-01-24 @ 22:31:20
Postat av: P r i n c i p e s s s a ♥

Jag undrar en sak nu.. Om du ser på min blogg så råkade jag sätta allt till vänster på bloggen. Tror du att det skulle gå att sätta in reklam till höger, eller är det omöjligt?

2010-01-25 @ 11:01:55
URL: http://principesssa.blogg.se/
Postat av: mk'

"Jag är agnostiker. Detta betyder att man tror på något, men inte på Gud."

Haha wrooong? Är man agnostiker är man övertygad om att vi inte kan veta om det finns en gud eller inte. Så vad har du fått det ifrån? :P http://sv.wikipedia.org/wiki/Agnosticism ;)

2010-08-05 @ 15:59:09
URL: http://kapiteltretton.blogg.se/
Postat av: RAND0MCH3Y

Har bara en lite fråga. Dessa hjärtan som du har med i inlägget, och det hjärtat med små "streck" efter sig, hur fixar du de? Finns de i ps redan, eller ska man ladda ner de någonstans?



Tack på förhand,

kram!

2010-11-26 @ 19:13:44
URL: http://somethingtotell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0