Inga bilder

Jag har precis ätit middag med mina aupairföräldrar. Jag berättade för dem om min blogg och vi kom överens om att jag inte kommer att visa bilder av dem i min blogg. Jag förstår dem - de är väldigt måna om sin integritet och vill hålla familjegrejer privata. Jag kan förstå att de inte vill att deras barn ska ses av flera tusen läsare på en svensk blogg, 'cause you never know...

Jag är inte besviken eller så, för jag var väldigt förberedd, då jag vet att det är få au pairer som bloggar som visar familjen i sin blogg. Jag ville be om tillåtelse innan, och nu är det gjort och om det är någon gång jag verkligen vill lägga ut en bild kan jag fråga dem och kanske säger de ja. Men jag vill inte pracka på dem något. Jag sa att min blogg var öppen, men vad jag inte nämnde är att min blogg faktiskt är Sveriges största au pair-blogg - det ni...

Enligt bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åååh, vad din blogg är bra!

2010-12-01 @ 22:41:45
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: Anonym

- fin design du har :)

2010-12-01 @ 23:03:09
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0