Photoshoot med Camilla







foto:
camilla
modell: jag

 

Där har ni länken till Camillas blogg, som tog dessa fina bilder på mig idag! Hennes design är ju för övrigt supersnygg, jag är galet imponerad av hur skillad hon är! Kul med någon i samma hus som också är intresserad av det hela. However - hon har ju köpt sig en D60, så vi gav oss av ner till Stamsjön och tog en skogsstig hem igen. Resultatet blev en massa bra bilder! På mig... Jag är så galet ego, va? Men mellan korten försökte vi konversera och kommunicera om hur man skulle ta, vi försöker ju båda lära oss fota manuellt! Hihi. Det gick bra tycker jag. Snart kallar sängen - imorgon är det brunch med Camilla och Gabriella. Jag har bakat scones och imorgon ska jag göra pannkakor. Till det blir det te och fruktsallad. Galet gott!

Trackback
RSS 2.0