Veckan som kommer!

Det här med planering är ju inte riktigt min grej, men jag känner att jag måste börja planera mitt liv lite bättre. Så vart kan vara bättre att planera sitt liv än i just sin blogg? Utöver allt det här jag skriver är det mycket saker som bör göras; bloggdesigner, pluggande, packande för Shanghai/Stockholm etc. etc.

Måndag: Skola mellan 10.10 - 14.20. Därefter hem och sedan körkortsteori med Gabbsan mellan 17-19. Senare på kvällen är det dags för msn-dejt för mig och mina två kollegor Calle & Frida. Det är vi som sitter i arbetsgruppen Utbildning & Kultur i LUF, så vi ska prata igenom flyers och även vår verksamhetsplan!
Desperate Housewives

Tisdag: Skola mellan 9.50 - 14.50. Sedan hem en snabbis och efter det blir det sista körkortsteorinlektionen, med Gabriella då förstås. För övrigt behöver jag plugga denna dag, men jag tror det kommer bli en del TV-tittande, bloggdesignande och annat.
Gossip Girl

Onsdag: Skola mellan 12.10 - 16.30. Sedan är det bara att gå hem och råplugga på psykologin och även på frågorna till helgens debatt.

Torsdag: Skola mellan 8.20 - 14.20. Efter det åker jag in till stan för att övningsköra med Jerry. När jag kommer hem måste jag plugga för psykologiprovet, jag har redan stor koll på det, men jag vill ha ett solklart MVG på detta prov.
CSI: NY

Fredag:
Skola mellan 8.20 - 15.40. Sedan ska jag rusha in till stan för att gå på LUF Västs "Lång DS" vilket är ett helgmöte för oss som sitter med/är ersättare i distriksstyrelsen i LUF Väst. Vet inte hur det blir där på kvällen, men antar att man kanske ska unna sig en utgång?

Lördag:
Dags för ideologidebatt med LUF. Jag ska gestalta en moderat och jag ska tillsammans med sex andra göra ett rollspel för de andra medlemmarna så att man har lite koll på vad de olika partierna står i olika frågor. Ska bli superkul.

Söndag:
"Lång DS" fortsätter, och det börjar 14.00 med gemensam lunch, och därefter är det möte fram till klockan 20. Ska bli riktigt kul att diskutera allt fram till vintern. Jag har faktiskt en del att komma med, så...

Kommentarer
Postat av: Marina

Det ser ut som att du kommer att få en härlig vecka :) Politik är intressant, rolig OCH viktigt!

Postat av: Therese

Späckat shema med andra ord :)

2009-10-12 @ 15:49:00
URL: http://theresevardet.blogg.se/
Postat av: linnea

MEN!!!!! NÄR SKA DU VARA MED MIG DÅÅÅÅÅÅÅ? <3

2009-10-12 @ 16:58:41
URL: http://hannahlinnea.blogg.se/
Postat av: kaisa

vi börjar börjar 08.20 imorgon

2009-10-12 @ 20:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0