Sushi med lovely ♥

Igår åkte jag in till stan efter skolan och så var det tänkt att jag skulle lämna in min visumansökan för Kina, men jag hade överskattat kinesiska generalkonsultatets öppetider; de stängde klockan 11.45. Jag hade tänkt åka dit vid fem, dum som jag är. Så nu får mamma ta det i veckan. Istället sms:ade jag min älskling Gabriella och frågade om inte vi kunde äta sushi, och hon älskar ju det, så hon sa självklart ja. Efter vår goda sushi (jag provade ett par nya bitar! men självklart blev det i princip bara lax...) tog vi oss en tripp runtom i Göteborg, och det jag inhandlade gick helt i rosa. Men det får ni se i nästa inlägg!



Min darling!


Kommentarer
Postat av: E

Du beställde ju med lax när du ''var'' med mig :D

2009-10-03 @ 23:18:03
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0