Galet.

Igårkväll gick vi, som sagt, till en bar där det var Ladies Night. Så det var gratis Frozen Margaritas, Screw Drivers och Sex on the Beach för mig. Efter två timmar beställde vi in en vattenpipa också. Superroligt! Det var en mysig bar, med cool inredning. Jag fick manikyr också, supersnyggt blev det, och hon var jätteduktig.

Runt kvart över tolv vandrade jag och Matte för att möta upp Johanna vid en bar som heter Zapatas, eller om det är med S, jag vet inte. Hur som helst. Superkul att träffa henne igen, jag har ju inte gjort det sedan hon åkte i augusti. När vi hade träffat henne gick vi alla tre över gatan till en klubb som heter Soho. Det var nog något av det coolaste jag hade sett, seriously. 60 spänn i dörren = fri bar. Haha, helt sjukt. Så där stod vi och dansade i typ en halvtimme innan vi gick ut och satte oss för att till sist ta en taxi hem och titta på Entourage. Johanna sov på soffan och jag och Matte trillade i säng runt tre.



Erkänn cool inredning?
Bild; google.


Kommentarer
Postat av: Therese

Cool inredning, men jisses vad jag skulle få ont i huvudet efter ett tag :( Ha, ha! Jättekul att läsa om hur du har det där borta, det verkar toppen!!

2009-10-29 @ 19:22:43
URL: http://theresevardet.blogg.se/
Postat av: Marina

Vilken härlig kväll du verkar ha haft! Måste ju vara hur grymt som helst i Kina.

Postat av: Neha

Riktigt coolt:D

2009-10-29 @ 19:43:17
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Sofia

jaa, den var riktigt ball! :D

2009-10-30 @ 17:57:39
URL: http://lmzs.blogg.se/
Postat av: linnea

sjuukt najs. förstår om du trivs!!!!!! :) miss you

2009-10-31 @ 13:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0