Jäkla H&M-club!
Det fungerar inte. Det är jättedåligt, enligt mig. Jag borde få registrera mina poäng överallt, det är ju ett och samma företag!
Nej, jag funderar på att ta kontakt med H&M och ställa lite krav. Som konsument borde jag vara garanterad sådana här saker! Yes, jag hade säkert kunnat köpa vissa saker hemma, istället för utomlands, men i Göteborg finns inte allt, och det är superdålig ordning. Ni ska se butiken i Shanghai - fem våningar med superordning. Allt ser bra ut liksom, man hittar bra! Divided-avdelningen i Göteborg suger ju liksom. Jag hittar bara Divided på Allum!
Nej, H&M i Sverige borde skärpa sig. Eller i alla fall H&M Göteborg. H&M Stockholm gillar jag!
Men det här med korten, klubbkorten, det borde de göra något åt tycker jag!
jaha grymt ju!
Vill också åka dit någon gång :)
okej :) ja, samma. Fast träning ikväll^^
RE: hehe tack så mycket :)
ja visst är han söt, vill äta upp honom :D
Vad härligt att du åker utomlands, åker du själv eller med familjen? =)
sv: haha jag säger desamma? ;D
Han bor i Möndal, så det är ju inte alls farligt. Det ända jag oroar mig för är att han inte kommer ha så mycket tid för mig, då han går sista året på gymnasiet precis som du. Så han har riktigt mycket plugg. Men men allt löser sig eller hur!
åker du ofta ner?
Tack så mycket! :) kul att du hittat min blogg :D tjten som deignat är jätteduktig, men jag har varit med på ett hörn och valt allt :D
har faktiskt slutat handla på h&m inne i nordstan i göteborg :) det lilla jag köper på H&M blir på allum lr på internet ;P får panik i deras affärer annars
svar: det går nog att redigera så oxå :) men som du såg i de inlägget så blir det sjukt mycket snyggare när man fotar ett flertal blommor osv ;P
Har också märkt det när jag har varit utomlands. Jävligt korkat..Kanske har nåt med systemet att göra, att det inte fungerar över landsgränser. Borde ändå ändras!
ja man tycker ju de borde ha ett kort som funkar i ehla världen!
håller med, H&M kortet borde fungera överallt.
fatta vad poäng man går miste om annars ;/ hmm.
svar: tack :D jo det blir nog båda skorna ;)
svar: ja visst var den!
sv: Vad bra ! :)
Jag har inte gjort så mycket idag, har varit på fotbollscup på morgonen bara. :)
vad har du gjort idag ? :)
SV:Ja hon är jätte söt, vad gör du?!
Men gud vad sopigt
Kan inget annat än hålla med dig =/ här i Österrike handlar jag allt på H&M nästan för de har inga fina kläder känns de som :P haha. Men iaf, kortet funkar inte och de borde de fan göra, kedjan är ju svensk för fasiken. Ska ta och maila dom jag med!!
Har aldrig tänkt på det då jag aldrig har handlat på H&M utomlands, men du har helt rätt. Det ska ju inte spela någon roll var i världen man handlar, sålänge det är H&M.
Kan man kanske skicka kvittona till H&M i sverige så dem kan registera det i efterhand, kanske? Visst, bökigt. Men i sådana fall går man ju inte miste om poäng.
Jag hade glömt dra mitt klubbkort en gång och det råkade gå mer en öppet köp dagarna och då fanns inte kvittot kvar i deras dator och då bad dem mig att skicka kvittot. Kanske går till detta också? Vem vet.
Håller i alla fall med dig. Vem gör inte det?
Lite skumt kan man tycka, med tanke på att ett och samma företag borde kunna hålla kontakten inom företaget oavsett var man handlar.
Men jag antar att det blir för svårt för dem att administrera eller något. För de gör väl inte så bara för att snåla?
Man undrar ju!
Ni har aldrig funderat på att de har med valutan att göra?
Jag jobbar på H&M och att det inte fungerar beror på att det är olika valutor i olika länder, svårt att lista ut va? och sen är det ganska bra andå tycker jag att man kan spara alla kvitto i en kassa-data i sju hela dagar för efterregistrering, innan dom förvinner. Håll ordning på era kort istället så behöver inte de hända, dessutom kan jag säga att H&M strävar å gör allt för att förbättra alla saker, ni har inte tänkt på att det är oftast samma regler i alla olika butiker som finns och inte bara just H&M. Kommer ni på ett sätt som kan lösa detta så varsågod ring och ge förslag till dom högsta som jobbar på H&M å se vad dom säger, då är ni nog inte lika "kaxiga" ta reda på fakta innan ni öppnar truten =)
Jenny Gidstedt: Detta inlägg skrevs för ca 2 år sedan, inte så mycket kött på benen, och var mest irriterad. Dock tycker jag det är synd att det inte finns ett system för att klubbkorten ska fungera globalt.
Förstår dock inte varför du tar det så personligt, det är ju inte du, som anställd på H&M som jag klagar på, utan korten i sig. Det är tråkigt att Sveriges utbud på H&M inte är lika bra som det är internationellt, och därmed tråkigt när man verkligen hittar något utomlands att det inte registreras på klubbkortet. That's all. No need to ge angry because of that, tycker inte jag (: