I'm planning...

Jag planerar för bloggen lite grann, jag har fått lite frågor som jag ska besvara. Dessutom har jag lite bloggdesigner som är beställda. Men såhär ser det ut:

Frågor att besvara
- Visa hur man fixar en footer i menyn och längst ner på inläggen.
- Tänkte bara fråga hur man fixar klickbar bild i headern. Detta finns redan besvarat här.
- Vilken text har di på/i bilden? Vad heter den? bilden

Utöver det här ska jag börja lägga upp Dagens Photoshoptips igen. Jag har tyvärr inte hunnit den senaste veckan, vilket jag ber om ursäkt för!
Också ska jag ju lägga upp en sub-blogg - Sannas garderober.
Nu ska jag hoppa in i en snabbdusch och sedan åka till Alingsås och kampanja!

Kommentarer
Postat av: Therese

Svar: Jo jag är medveten om det, men jag har försökt att fixa mig blogg, men allt jag klarar av är att byta bakrundsbild. :)

2009-06-13 @ 12:19:35
URL: http://theresewahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0