Bildbomd - Almedalen o9

Min vän Alberts bilder!


Söndag Innan avfärd, packande av bilarna.




Söndag Mina två bästa killar: Joakim & Matte.




Söndag Volleyboll i Vetlanda.


Söndag
Väntar på färjan i Oskarshamn.




Söndag
Joakim & jag ska gå och äta middag.




Söndag Båten, LUF Väst-dokumentär.




Måndag Alla gör sig i ordning för att åka till Visby.




Måndag
Lars Ohly (v), Mona Sahlin (s) och Peter Eriksson (mp)




Tisdag Utflykt till ett designerhotell på norra Gotland.




Tisdag
Bad på Fårö.




Tisdag
Finmiddag på designerhotellet.




Tisdag
Utgång på O´learys (jag och Matte gick till 50 kvadrat och drack vin efteråt)




Onsdag
Utgång på Innegården (Ung Allians-mingel)




Torsdag
Glad Sanna efter att ha träffat Blondinbella.




Torsdag
Älskling innan hemfärd.




Torsdag
Killen som levererade alla kommentarer. Klockrent!

Kommentarer
Postat av: sarah

ÅH! designerhotellet är sjukt fint, är där varje år :) hihi



kul att du fick träffa din 'förebild' (y)

kram

2009-07-03 @ 17:26:24
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: Jasmine

mysigt du haft det på Gotland, själv så bor jag här (:

2009-07-03 @ 19:18:45
URL: http://sweetjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0