Vart är vi på väg?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha du, hon var ju för nåt år sedan innan hon blev så "stor" på en bloggträff som Blondinbella anordnade!! Och av en slump satt jag och kollade igenom alla dessa "stora" bloggares arkiv en dag när jag hade tråkigt, och hittade ett inlägg hon skrivit efter denna bloggträff. "ÅH Isabella du är så duktig det var så himla kul, alla tjejer va så söta och snälla" haha har BOMBAT hennes med mail & kommentarer + att andra påpekat det också. Hon har aaaaldrig publicerat nåt när jag skrivit om det;P Fast när jag sen skriver nåt annat publicerar hon det.



OCH: hon publicerar kommentarer där det står att hon är en jävla cpfjortis som ska dö för att hon är så ful och dum i huvet, jamen typ såna dumma kommentarer. Haha.

2009-02-05 @ 19:16:22
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: amanda

men vaaa, denna låten har jag med cascada ju!

2009-02-05 @ 20:00:30
URL: http://ate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0