A year in high heels

Motivationen för att plugga fanns verkligen där. Men det är samma visa varje gång - jag känner att jag kan det, också somnar jag/sätter mig vid datorn/kollar på tv eller något. Den här gången var det förstnämna som skedde, jag somnade i soffan med pennan i handen och boken uppslagen. Yay me, ungefär.

Jag tror att det är i alla kapitel och med glosorna som det inte kommer gå. Så jag ska lägga mig och läsa på det ikväll, senare... Fraser och glosor... Hm, nej tack. 

Men vet ni vad jag mer ska göra idag? Jag ska göra inbjudningskort till min tjejmiddag nästa vecka. Sådant är ju alltid väldigt roligt, tycker jag. Också ska jag skriva ett par tal till FN-rollspelet hade jag tänkt.


Inbjudan?

Kommentarer
Postat av: Fina

vad fint!

2009-02-18 @ 18:48:17
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: G Ö T E B O R G S F L I I K K A <3

Den var skitsnygg!

Skicka den till dina vänner½! :d

2009-02-19 @ 07:27:33
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0