WTF - Mischa Barton?

Jag har aldrig varit ett OC-fan, jag har sett ett enda avsnitt (när Marissa dör) och jag har sett ett klipp om när hon får rycket vid en pool. Inte mer än så. Det lockar inte mig, kanske att jag börjar titta nu i höst när Matte bor i Kina. Men hur som helst - starring Mischa Barton. Vad fan hände? Det sägs att det är allt knark och all alkohol hon får i sig som gör att hon numera ser ut såhär. Mischa själv säger att det beror på en tandoperation som hon har gjort, som har fått hennes ansikte att svälla. Hennes vänner har en tredje version - snabbmat. Om det är droger och sprit tycker jag det är riktigt sorgligt, ja, det gör mig uppriktigt sagt ledsen. Unga stjärnor vars liv går åt skogen. Tidigare såg hon frisk och kry ut, hon var snygg (men ett tag väldigt smal). Nu ser det... lite konstigt ut...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! jag är med och tävlar om att bli veckans blogg jag hoppas att du vill lägga en röst på mig för det skulle verkligen vara urgulligt. Här är länken och jag är nummer 3. http://lillsazza.blogg.se/2009/august/rosta-pa-veckans-blogg.html

2009-08-14 @ 17:22:12
Postat av: linnea

man tror typ inte att det är samma person ens, elr rättare sagt, man vill inte! jag vill inte... BLÄÄÄ. blunda gott folk !!!!!!

2009-08-15 @ 03:16:05
URL: http://hannahlinnea.blogg.se/
Postat av: linnea

Lite tragiskt att så fort någon kändis inte är smal, perfekt sminkad, har den snyggaste outfiten och verkligen ser STUNNING ut så tycker alla - eller åtminstone majoriteten - att de är skitfula och undrar vad fan som gått snett.



Mischa så som hon ser ut idag visar ju hur vilken vanlig tjej som helst hade kunnat se ut. Finns ju miljoners kopior av henne världen runt, i Sverige, i Göteborg, du kanske känner någon etc. Bara för att man inte är "perfekt" betyder det inte att man är "ful" eller knarkar. Sen var ju det där inte heller den mest smickrande bilden, hade det tagits en bild från annan vinkel etc etc hade det sett helt annorlunda ut, men anyhow så tycker jag inte alls att hon ser konstig ut, hon ser bara inte ut som hon gjorde på den vänstra bilden

2009-08-16 @ 23:50:51
URL: http://linneah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0