It's only Friday once a week

Ja, och det var fredag igår. Kanske en fredag som inte riktigt blev som jag hade tänkt mig. Tidig lunch och sen middag - och min mage sa ifrån ganska rejält. Så det blev tidig hemgång för min del. Jag svassade igenom hela Floda, och när jag väl kom hem till Mattias så satte jag mig och var tvungen att skriva av ett inlägg som min käre vän Albert ville ha publicerat på LUF Västs blogg, då Mattias Word inte gick att kopiera ifrån.

Sedan fick jag för mig att jag skulle lägga mig på sängen, klockan var väl tolv vid det laget, vilket jag gjorde. Och somnade. Vid ett klampar Mattias in och väcker mig, vilket i sig var bra, för vi (okej, han) var uppe hela natten. Det var jättemysigt. Kvart över fem kollade han på klockan och insåg att han skulle gå upp klockan halv sex för att åka på ett Folkparti-möte eller något sådant. Så vid halv sex somnade jag, och han fick gå upp och dricka kaffe och sätta sig på tåget till Åmål.

Jag vaknade tjugo i två och hann med tåget som gick kvart över. Vid stationen hittar man en del suspekta saker; bland annat silvertejp. Ursäkta om detta blir för internt - men det är så att vi är ett litet gäng tjejer kan man väl säga, som brukar köra på silvertejp istället för BH när det är party. Även ett par LIDL-påsar stod i trappan (jag tycker mig minnas att någon sa "jag köper alltid min blanddricka på LIDL"), tillsammans med en Gina Tricot-påse, båda fyllda med diverse skräp och tomburkar/flaskor.

Nu är det så olyckligt att jag glömde min kamera hos Maja, så inga bilder ännu. Utan förhoppningsvis har någon tagit hand om den, också får ni någon bild en annan dag.
Ja, där har ni min fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0