Otur

Imorse när jag letade igenom listan efter Desperate Housewives, så hade den såklart inte kommit!
Känner mig snopen, och heller är det ingen snö (bara lite flingor på marken sedan i fredags eller något). Får helt enkelt hoppas på att avsnittet har kommit upp när jag kommer hem, vid halv fem... Nej, förlåt, jag slutar ju halv fem, vid fem!

Och vad ska jag ha för skor? Det är det stora dilemmat idag!! (ser ni, jag var till och med tvungen att skriva två utropstecken - så jobbigt är det!)



Uppdatering: Åh nej, åh nej. Air date för nästa avsnitt är 30/11. Alltså nästa vecka. Så denna vecka blir det inget Desperate Housewives för min del. Åh nej...
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! (Och jag väntar på att Gaby ska bli snygg igen!)

Vet ni? Utanför mitt fönster flyger det mikroskopiska snöflingor nu. Yay! Go for it snowflakes!


Kommentarer
Postat av: SveaJ

vi har världens snöstorm här! :o

2008-11-24 @ 10:06:38
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: Sassy

Här snöar det jättemycket!

2008-11-24 @ 11:25:06
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: perpet0710

sanna!! hallå är du där? kan du skicka över min essä till min hotmail? snälla.. du kan min inlogging perpet0710 och lösenordet kan du xå :) tack min fiiiiiiiiiiiiiiiiiina fiiina sanna. miss you <3

2008-11-24 @ 13:19:54
Postat av: Tobbe

Alla hatar mig för att jag berättar, men jag måste bara säga!

Gaby blir smal och fin igen när Carlos får tillbaka synen, en av huvudpersonerna dör i slutet av den här säsongen i en brand (det finns ju alltid något stort i varje säsong, typ tornadon, i den här är det en brand). Vem det är vet jag inte, men troligtvis Mike eftersom att Dave är ute efter honom. Fast Dave räddar honom från branden i avsnitt 8...



Sedan kommer en av tvillingarna, Lynetts son, ''göra det'' med hans kompis mamma och de kommer få barn och allt och flytta ifrån.



SKA JAG SÄGA MER :D ? Och skulle du kunna hjälpa mig med min bloggdesign :) ?

2008-11-24 @ 21:27:44
URL: http://tobbejonsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0