Helt uppslukad i designer

Jag sitter precis och håller på med två designer. Jag har även en tjej som står på tur. Det är ganska mycket pill och jobb, men det är så himla roligt tycker jag. Och ska jag vara ärlig så har två timmar bara flugit iväg. Det är svårt när man har mailkontakt - då kommer svaren inte så snabbt.
Men jag har gjort klart en blogg idag - Dijana Poljic's.
Som ni ser så brukar jag snöa in mig på en sorts layouter, och göra typ bara sådana i nån månad, sedan kommer jag på något nytt också gör jag det. Som nu har jag kommit på det där med att bilderna speglas. Det är snyggt tycker jag, och då gör jag så på massa bloggar.

Hur som helst. Det jag ville komma till var:
Jag har ju prov imorgon.
Aj, aj, aj.
Det är nog dags att sätta sig och titta igenom det lite grann. Mycket sitter sedan förra veckans plugg (jag trodde ju att provet var förra veckan). Men inte allt.
Så ni får önska mig lycka till. Jag kommer tillbaka sedan.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Vart bor du? :O

Branden har väl inte varit i sverige än? Fast laddar du ner avsnitten eller kollar på tv?



Jag vill ha en design för att jag haft min skitlänge :P Fast ska få hjälp av en annan tjej ändå :P

2008-11-24 @ 21:52:15
URL: http://tobbejonsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0