Hejdå

Detta är det sista ni hör av mig innan jag kommer hem.
Så nästa gång jag skriver är jag i Sverige. Ganska skönt att komma hem. Borta bra, men hemma bäst.
Denna resan har nog varit den snabbaste resan jag gjort i mitt liv. Jag har visserligen inte blivit jagad av hemlängtan. Mest för att jag litar så mycket på Ludde, så jag har inget att oroa mig för. Och vi umgås så mycket så det är bara bra för oss att få längta lite. Funderade på om Grekland år 2004 gick fort, men nej, då hade jag skäl att längta hem också.
Nu på kvällen har vi spelat kort. Hjälp vad kul bluffstopp är. Underskattat också.
Också hade vi en tävling, den som kunde göra det snyggaste kollaget i Word. Jag vann och fick utökad shoppingkassa. Hihi.
I New York måste jag åka tillbaka till Soho och Forever21 så att jag kan köpa något kul till Linnea.
Och dessutom måste jag köpa ytterligare ett par I ♥ NY tröjor till kompisar som har bett mig.
Ja, nu har jag inte så mycket mer att säga än hejdå. Ha det bra alla, på söndag hörs vi igen!

Trackback
RSS 2.0