Jag städar

Som ni vet så suger ju jag på att städa! Det är ju så himla tråkigt. Men idag gick det riktigt fort när jag väl kom igång - för jag tänkte att jag skulle göra en animerad bild med kameran på ett stativ, och visa er utvecklingen i mitt städande. Tyvärr lyckades jag röra till kameran flera gånger, så det blev inget bra - ni får ingen animerad bild. Men ni får bilder ändå. Dessutom har jag helt glömt av det här med Jasc Animation Shop & Imageready, vilket format brukade jag spara i för att det skulle bli animerat? Kommer inte ihåg något alls. Får söka lite på det på google. Det var trots allt mer än två år sedan som jag höll på med animationer och sådant - när jag hade min hemsida.
Bilderna här nedan är klickbara!

     

     


  

Kommentarer
Postat av: Anonym

(y)

2008-12-27 @ 16:28:06
Postat av: Sofie

Jag som var i femman idag! Att jag inte gick in och kollade! Ibland blir man så trött på sig själv..

Så du bor också i Gbg?

2008-12-27 @ 16:28:09
URL: http://severinsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Okej, jo jag vet var Lerum ligger :P

Jag bor norr om gbg, längs E45, i en liten håla :D

Måste in och kolla det! :D

2008-12-27 @ 16:36:29
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0