Jag är en b-städare

Jag suger på att städa. Jag började för ett tag sedan (läs 2 timmar sedan) och det ser för tillfället ut såhär. Jag försöker organisera min garderob... Den är full...
Så jag har hängt ett par grejer på min klädställning. Jag körde på svart matchning denna gång.



Men i övrigt ser det verkligen ut som ett bombnedsslag fortfarande! Saker överallt. Men det går verkligen inte att städa för mig. Jag börjar alltid med knäppa projekt (idag blev det garderoben, en annan dag kan det vara hurtsen under skrivbordet, eller sminkbordet/byrån) och jag hinner aldrig städa klart. Men nu måste jag skynda mig iväg och lussa!



Kommentarer
Postat av: ludde

ah, du är verkligen skitdålig på att städa!

fast nu ser det jättefint ut på ditt golv, matchar gör det också. visserligen trodde jag inte ens att du hade ett golv... ;P <3

2008-12-14 @ 12:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0