Desperat efter husfruar

Igårkväll fick jag bara något slags anfall - Desperate Housewives anfall.
Tyvärr har jag lånat ut två av mina boxar, men jag ska be att få tillbaka dem, för jag vill så gärna kolla om alla säsonger.
Så idag blir det att sova och att titta på Desperate Housewives. Från säsong två.
Åh, det känns så bra. Har jag tid ska jag kolla om Gossip Girl också.
Jag tycker att jag pratar väldigt mycket om serier nu i bloggen. Jag är besviken på mig själv.
Jaja, sedan ska ni få ett inlägg om Marilyn Monroe, för jag såg en dokumentär om henne igår som var helt sjukt bra!

En av mina gamla hemsidelayouter. Den var på min hemsida för säkert 3 år sedan!

Kommentarer
Postat av: ludde

den visste jag inte ens att du hade gjort...

fast jag kände knappt dig när du hade din hemsida (: ;P <3

2008-12-14 @ 12:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0