Designutlottning på Sannas Rum



Jag lottar idag ut en design, en som jag gör helt efter dina önskemål . det som du behöver göra om du skulle vilja vinna detta är följande :
» kommentera inlägget att du är med & tävlar, med namn, bloggadress & mailadress .

vill du ha ytterligare " lotter " i dragningen kan du göra detta :
» gilla sannasrum på facebook - länk
» följ mig på bloglovin' - länk
» lägg upp ett inlägg på din blogg där du skriver om denna tävling samt länkar till sannasrum.se
om du gör något av detta, glöm inte att skriva det i kommentaren.

Avslutas 6/1 18.00.



Kommentarer:

1 Alma Bengtsson:

skriven

Jag är med! Har gillat på facebook och följer redan via bloglovin.
Skulle vara kul att vinna för att du är så himla duktig på att göra designer! Vill ha en ny också, men har inte ork för tillfället :)

Svar: Vad kul :D Vi får se om fler deltar ;D tävligen avslutas på söndag 6/1 18.00 :)
sannas rum

2 bea :

skriven

jag är absolut med! Följer dig redan och gillar på facebook! lets go!

Svar: Härligt :) lycka till!
sannas rum

3 Pontus Granlund:

skriven

Jag är med!:)

Gillar på fb som Pontus Granlund och följer på bloglovin sen tidigare! :)

Svar: Topppen, lycka till Pontus :)
sannas rum

4 Helena:

skriven

Jag är med och tävlar :)
Även gillat dig på f.b och lagt till dig på blogloving!
-håller tummarna nu för lite nytt och fint i min blogg- :)

Kommentera här: