Använd div-klasser i inläggen



Stilmallskoder (fyll på med egna egenskaper för din div-class):


Inläggskod (du måste ha HTML-redigeraren för att kunna lägga in detta):


Sanna tipsar:
Som sagt i videon - detta jag skriver just nu är en div-class som jag har skapat i stilmallen som jag sedan anropar via mitt inlägg (genom kodmallskoden ovan). Det finns inga gränser för hur man kan göra här; man kan lägga in färger, typsnitt, bakgrunder, skapa boxar, underrubriker... Låt fantasin vara gränslös helt enkelt!

Kommentarer:

1 Esmeralda:

skriven

Hej! jag höll på att trixa lite med min design idag och allt gick bra tills allt bara fuckade upp sig och jag vet inte vad jag ska göra. Jag la till en till sidomeny men den andra hamnar under inlägget och när jag förminskar inlägget så kommer inte sidomenyn tillbaka upp. Vet du vad jag kan göra??

Svar: Du får kolla på filmerna om varför menyn åker ner.
sannas rum

2 Kashma Izat:

skriven

Hej hallå Sanna!

Vill först tacka för all hjälp man får från din blogg! Jag har även en fråga angående ifall man kan sätta 2 inlägg bredvid varandra, alltså som post-it designen som blogg.se säljer för 3000 poäng. Jag har googlat massor på det men hittar aldrig något som hjälper, undrar om du har någon aning om hur man gör? =) kram

Svar: Det blir programmering vad jag vet då man får loopa igenom alla inlägg som finns på servern och det vet jag tyvärr inte hur man gör på blogg.se.
sannas rum

Kommentera här: