Vattenfärgsikoner



I detta paket hittar du: Ask FM, email, Facebook, Flickr, Google +, hjärta, Instagram, LinkedIn, Pinterest, plus, RSS, Spotify, stjärna, Tumblr, Twitter, Vimeo, We Heart It, Yahoo & Youtube.
I nästa paket kommer även Blogkeen & Videofy finnas med.

Jag har sett att många av er gillade mitt gråa paket med lite suddig bakgrund, så nu har jag gjort ett stort paket med 19 ikoner i fem olika färger, så sammanlagt finns det hela 95 ikoner i paketet. Som vanligt går vi igenom lite regler för paketet som jag hoppas att ni är med på.

REGLER FÖR DESSA IKONER:
› Det är inte tillåtet att använda dessa gratisikoner om du gör en betaldesign för någon annan, oavsett om du länkar eller ej.
› Det är inte tillåtet att använda dessa gratisikoner om du gör en gratisdesign för någon annan, men där det står att du, och endast du har gjort designen.
› Det är inte tillåtet att använda dessa gratisikoner i nedladdningsbara gratisdesigner, oavsett om du länkar eller ej. (Alltså att inkludera dem i gratisdesigner som du har gjort)
› Det är inte tillåtet att använda dessa gratisikoner i dina designauktioner, oavsett om du länkar eller ej.
› Det är inte tillåtet att använda dessa gratisikoner i en designutlottning där det står att du, och endast du har gjort designen.

Kort och gott; dessa ikoner är för privat bruk, de får inte användas i ett kommersiellt syfte där någon tjänar pengar eller ökar trafiken till sin egen blogg (till exempel via gratisdesigner). Med det sagt vill jag också förtydliga att det inte krävs några länkar om du som privatperson använder dessa ikoner, men däremot blir jag väldigt glad om någon väljer att länka mig!

Om jag mot förmodan hittar en blogg/bloggare som brutit mot reglerna ovan följer mina vanliga åtgärder; jag varnar med en kommentar, jag anmäler till blogg.se och om det är nödvändigt polisanmäler jag.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ååh vad snygga eller!!

Svar: Vad kul att du tkr det :)
sannas rum

2013-09-16 @ 20:11:43
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: lillsannas.org

Troru att Designen hinner bli klar ikväll? :)
Sjukt snygga ikoner! kram

2013-09-16 @ 20:15:57
URL: http://lillsannas.org
Postat av: Nicolina Sällberg's blogg – 25-årig utbildad webbredaktör, bloggnörd, vegan och feminist från en liten by vid havet

Vilka tjusiga! Jag har med gjort mina sociala medier-ikoner själv, men om jag gör om designen en dag kanske jag använder dina, och då länkar jag självklart tillbaka! Kul att hitta någon annan som pluggar webb, själv läser jag påbyggnad till kandidatexamen med inriktning webbredaktör på Högskolan i Borås, fast på distans :)

Svar: Vad roligt :) har fyra personer i min klass som läst den utbildningen i Borås faktiskt :)
sannas rum

2013-09-17 @ 16:58:33
URL: http://www.nicolinasallberg.com
Postat av: Sissel

Åhh nejj vad söta, och verkligen älskar pastell färger, jag menar är inte det typ det härligaste som finns. Kramar<3

Svar: Vad kul att du gillar dem :)
sannas rum

2013-09-18 @ 07:35:45
URL: http://sissla.blogg.se
Postat av: Tasnim

Läckra! :)

2013-09-19 @ 13:40:51
URL: http://www.tasnims.com
Postat av: HJJONSSON

Jag har i alla fall tips till vad för pixels/ikoner du kan göra.. Jag skulle älska om du ger ut pixels på hjärtor, olika färger som du hade förut innan du tog bort alla gamla inlägg? Puss! <3

Svar: Absolut, ska lägga upp det så fort som möjligt :)
sannas rum

2013-10-11 @ 19:37:14
URL: http://www.hjjonsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0