London bokat!



Bilder fotade av mig
Äntligen åker vi min andra hemstad igen!

Kan inte fatta att jag inte varit i ”min andra hemstad” på två år! Idag bokade vi dock varsin biljett och åker den 27-3O september. Det som är helt fantastiskt är att vi ska åka med Valentina & Fransisco, som vi trivs så sjukt bra med. Åh, det kommer bli sååå roligt. Jag är så exalterad!

Givetvis ska jag hinna träffa min gamla familj, så då får mitt resesällskap hitta på något annat den förmiddagen, lite sightseeing kanske? Jag tycker inte riktigt att jag behöver så mycket mer sightseeing. Tror att det blir redan på söndag förmiddag, då hinner jag ha köpt något roligt till Freddie & Ben. I övrigt ska jag och Valentina shoppa såklart, sedan ska vi försöka ta oss till The Athenaeum Hotel för Afternoon Tea, jag vill givetvis dricka en god smoothie från Joe & The Juice, kanske en picknick i Regents Park om vädret tillåter, och myslunch i Covent Garden med god Long Island Ice Tea. Vi tänkte såklart gå ut också, vet dock inte vad gänget känner för, och jag vill inte planera för mycket (ni kan ju tänka er att jag har legat bakom varenda liten detalj i det här so far, haha – Coach från flygplatsen, vilka datum, biljetter, hotell…)
Åh, jag kan verkligen inte vänta, det ska bli sååå kul!

Har ni några resor inbokade under hösten?

Kommentarer
Postat av: lillsannas.org

Det låter hur mysigt som helst, hoppas ni får det kul! :) Själv hade jag tänkt boka en resa till Alanya men det blev inte av :/

Svar: Jaha, vad synd! Men hoppas att det kan bli ngt annat då kanske, nån lite kortare resa kanske? :)
sannas rum

2013-09-06 @ 10:20:10
URL: http://lillsannas.org
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! jag har aspergers syndrom!

har aldrig vart i london (bara mellanlandat på flygplastsen) men alltid velat åka dit

Svar: Tycker absolut du ska åka dit, det är en fantastisk stad :)
sannas rum

2013-09-06 @ 10:39:18
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Isabell

Oj men vad skoj! Tror ni kommer få det kanon och dom kan ju skatta sig lyckliga att dom har ditt as där som kan hjälpa dom runt och se alla sevärda saker och hitta alla smultron ställen. Jag vet själv när man åker till något nytt ställe och man vet att man ska hitta på massa, men när man kommer dit vet man inte ett dyft om vart man ska börja och inte :) Kram

Svar: Hhihi, det blir bara smultronställen tror jag, jag röstar i princip ner alla turistfällor. Men Portobello blir det nog ändå ;P haha. Men ja, jag planerar nog nästan lite fööör mycket, men vill hinna med så mycket som möjligt :)
sannas rum

2013-09-06 @ 11:07:31
URL: http://blossom.blogg.se
Postat av: Ronja Andersson

Åh vad roligt! Vill med åka dit igen :D Har tyvärr ingen resa inbokad, en till Stockholm i november bara men ingen utomlands :)

Svar: Ja, det är underbart, älskade det sååå mycket när jag bodde där :) Vill nog flytta tillbaka igen faktiskt, fast med min pojkvän. Och senare. Kanske gör min praktik där, jag vet inte ;P hihi, men jag älskar den stan :)
sannas rum

2013-09-06 @ 13:01:56
URL: http://ronja.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, vad avundsjuk jag blev nu! Var i London sommaren 2011 och det är ju helt underbart där.. Ja, förutom att bilarna åker på fel sida av vägen då ;)

Svar: Haha, ja, men jag blev van ganska fort när jag bodde där :) Fast körde aldrig bil, det är för knasigt att det är på fel sida ;P
sannas rum

2013-09-06 @ 15:00:20
URL: http://saraisabellah.blogg.se
Postat av: Fotograf Shora - djurporträtt, barnporträtt, ögonblick

Härligt! London är en fantastisk stad. Har inte varit där på ungefär ett år. Dock planerar vi att åka eftersom min fästman vill träffa sin släkt (han är från England ursprungligen) och då passar vi även på att bege oss till huvudstaden. :-)

Svar: Ja verkligen, älskar London :) Vad spännande att han kommer därifrån, det var alltid lite min dröm att träffa en engelsman när jag bodde där, men så hittade jag min fina kille här hemma :) men ska bli så kul att få visa staden för honom.
sannas rum

2013-09-06 @ 15:03:10
URL: http://fourperfectpaws.blogg.se
Postat av: Johanna

Åh så roligt! Själv har jag planer på att åka till Amsterdam, vill ju passa på när jag ändå bor i Holland. Sedan ska jag försöka träffa min bästa vän som faktiskt bor i England, antingen i hennes lilla stad (som jag pinsamt nog glömt namnet på nu) eller i Rotterdam i Holland. Har jag tid och pengar lär det nog bli mycket rundresor i Holland eller Tyskland (bor bara minuter från tyska gränsen med tåget) med andra ord. Himla roligt det med tycker jag :)

Svar: Åh Amsterdam vill jag så hemskt gärna åka till :) Nederländerna över huvud taget faktiskt :)
sannas rum

2013-09-06 @ 21:35:28
URL: http://legenwaitforitdary.devote.se
Postat av: frida

Hej, jag tänkte bara säga att jag tror att http://juliasfotografi.blo.gg använder sig av en av dina designer men har tagit bort alla länkar osv och hon har även nån bloggdesing länk i sin blogg där jag är 100% säker på att det är en av dina bloggdesigner, tänkte bara att jag skulle säga till, ha en trevlig helg! :)

Svar: Tack för tipset! Har sagt till henne :)
sannas rum

2013-09-06 @ 22:16:49
URL: http://imadreamer.blogg.se
Postat av: Marie

Ohhvad roooligt, och så skoj att träffa gamla familjen med, förstår att du är i extas =D

Svar: Ja verkligen, är dock ganska nervös, tror inte barnen kommer känna igen mig ;p men men, såklart jag ska träffa dem :)
sannas rum

2013-09-07 @ 10:40:00
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Isabell Bellefix Gustafsson

Äh. Bra med mycket alternativ. Slipper man behöva fundera ut nästa steg och googla haha. Blir nog kanon :)

Svar: Ja, jag har faktiskt gjort ett litet schema ;P haha vi får hoppas att det blir bra :)
sannas rum

2013-09-07 @ 18:44:27
URL: http://bellefix.se/
Postat av: agnesandersson

Åh, vad fina bilder! :)
kram

2013-09-08 @ 10:59:46
URL: http://acandersson.devote.se
Postat av: Diana

Åh, roligt! Själv ska jag dit den 28e :D

2013-09-08 @ 16:05:52
Postat av: Ditte

Vad roligt! Kul att ni blir fyra som åker. Följer med via bloggen. Att resa är så härligt och även för mig är Londom en favorit. Tyvärr, är det länge sedan jag var där. Får nog bli ett besök så småningom. Men i höst blir det Berlin i några dagar. En av våra bästa vänner "Orust Anna", en god vän från Beijingtiden, jobbar där i höst och då passar det extra bra.
Och sedan blir det en tur till Spanien i slutet av september. Men annars vänta jag nu på att bli mormor för andra gången.

Svar: Ja det ska bli jätteroligt tycker jag :) bara två veckor imorgon. Är dock väldigt nervös över att jag ska träffa min gamla familj där borta, känns som jag tappat språket mkt och är nervös över att barnen inte ska känna igen mig alls :/ Men får hoppas att det går bra :D
sannas rum

2013-09-08 @ 21:14:04
URL: http://akker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0