Hemma!

Då var jag äntligen på svensk mark igen, nedkrupen i tofflor då jag råkat lämna balkongdörren öppen under helgen (aja baja mig...). Jag har kokat vatten så sätter just nu i mig en paracetamolcocktail från Boost så att jag ska må bra imorgon. Att knappt sova något, försöka hinna med både shopping, marknader, god mat, lite party, lite sightseeing (dock väldigt lite på den fronten), så har jag inte bara världens värk i mina fötter - min stackars kropp har tagit stryck och dragit på sig någon form av förkylning. Vi har i princip packat upp det mesta, det blev ganska mycket shopping men som vanligt så känns det aldrig som att det blev "mycket grejer" när man väl plockar in det i diverse skåp, lådor, garderober etc. Men jag ska inte låta er gå psykiskt tomhänta denna måndagkväll, även om jag kan tänka mig att många kanske redan ligger och sover. Nedan får ni se två smakprov på vad jag fick med mig från favoritstaden nummer ett - London. Två underbara ljus från Voluspa och ett orange-rött läppstift från YSL.

Jag visar upp mer shopping i de kommande dagarna, troligtvis i form av outfitbilder och vanliga sådana här bilder som ni ser här nedanför.





Har ni haft det bra medan jag har varit i London?



Kommentarer
Postat av: Sandra Nilsson

Krya på dig!

Svar: Tack så hemskt mycket fina Sandra ❤
sannas rum

2013-10-01 @ 12:07:24
URL: http://sandranilssonsfoto.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så fint läppstift, älskar färgen :)

Sv: Ja, verkligen!

Svar: Tack så hemskt mycket :) Jag föredrar sådana lite mer orange-röda färger, så att det inte blir för mörkt!
sannas rum

2013-10-01 @ 13:10:49
URL: http://www.jessicaantemyr.blogg.se
Postat av: Sara Ekman

Krya på dig!

2013-10-01 @ 14:37:15
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: evelina

Låter som du haft en toppen helg i London! Skulle själv vilja åka dit någon gång :)

sv: tusen tack, och krya på dig! ❤

Svar: London är fantastiskt, du borde absolut göra ett besök i staden :) Kan dock rekommendera att om man både vill shoppa och sightseea lite så bör man ha ett par extra dagar, alternativt välja om man vill göra antingen eller, staden är så stor så man hinner knappt både och om man bara åker en weekend :)
sannas rum

2013-10-01 @ 15:10:46
URL: http://evelinabohman.blogg.se
Postat av: Camilla

Åh, nu kommer ert hem dofta supergott och dina läppar *.* Älskar färgen!! :-)

Svar: Åh, tack gulliga Camilla! :D ❤
sannas rum

2013-10-01 @ 15:11:32
URL: http://camillalinneas.blogg.se
Postat av: Valentina

Sanna förstora Bilden med ysl läppstiftet och gör en tavla av den!
De skulle bli skit snyggt!
Puss

Svar: Ja kanske :) hihi, får försöka få ut det gula ur bilden bara. Men jag har pitchat att vi ska sätta upp hyllor i sovrummet för diverse tavlor, böcker och typ förpackningar (Roberto köpte ett set men manschettknappar, slips och snusnäsduk från Paul Smith som har nice låda och jag har mina små lådor från alla möjliga ställen) ovanför mitt sminkbord ;D så där kanske den kan passa ;D
sannas rum

2013-10-01 @ 20:28:01
Postat av: Kajsa Johansson

Du får krya på dig!!

Svar: Tack, mår mycket bättre nu, bara lite halsont ;D
sannas rum

2013-10-05 @ 17:02:15
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0