Efterlysning



Jag är ute efter att skapa lite länkbyten med bloggar som är inriktade på blogg-/webbdesign. Detta för att båda parter ska kunna öka sin sökoptimering och läsarantal. Jag driver ju denna blogg och har även min subblogg - tips.sannasrum.se. I min blogg kan ni läsare, som ni säkert inte har missat, få ta del av hemmagjord grafik helt gratis, jag gör videoguider om de senaste koderna som många vill ha på sina bloggar och jag gör även bloggdesigner samt gratisdesigner att ladda ner.

Jag tänker mig inläggsbyten, att jag skriver ett inlägg om dig, och du skriver ett inlägg om mig. Vi länkar till varandra och det är vårt länkbyte. Länkbyten i sidomenyn är inte alls lika högt rankat av sökmotorer, plus att på detta sätt får man mycket mer uppmärksamhet, om än för en lite kortare stund. Dessutom blir det mer relevant för sökmotorerna om det är "innehåll/content" knutet till länken.

Låter det intressant?
Skriv en kommentar eller maila mig på [email protected]
Jag har mellan 4OO - 6OO läsare om dagen och söker bloggare med ungefär samma läsarantal.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sv: haha tackar du, kul att du gillade den :)
Gör du bloglovin byte?
Kram!

2013-10-17 @ 21:26:37
URL: http://foreeveermee.blogg.se/
Postat av: Isabell

Ja hela detta inlägget lät intressant tills jag kom till hur många läsare du ville ha. Haha! Själv pendlar jag ju från allt mellan 40-90 beroende på hur jag uppdaterar så kanske inte super skoj. Men jag skriver gärna ett blogginlägg om din blogg i alla fall. Kan jag ha som lite tidsinställd uppdatering som flyger upp nu i nästa vecka när jag är iväg till Säffle igen :) Kramis

Svar: Haha, men du har en såpass bra blogg så att jag känner att jag gärna gör ett länkbyte med dig ändå :) Maila mig vettja :) [email protected]
sannas rum

2013-10-17 @ 22:30:55
URL: http://bellefix.se/
Postat av: Amanda

Vad kul! :)
Hoppas du får en bra fredag! :)

2013-10-18 @ 09:41:25
URL: http://Aamandasphotos.blogg.se
Postat av: frida

Jag har ca 100 läsare om dagen, beroende på hur mycket jag uppdaterar.. Men om du någon gång är intresserad av att göra ett länkbyte så hade det varit jätte trevligt så vet du att jag är intresserad! :)

Svar: Jättegulligt av dig, dock önskar jag göra länkbyten med bloggar i samma kategori som min för att öka relevansen (:
sannas rum

2013-10-18 @ 20:02:44
URL: http://fridalexandra.blogg.se/
Postat av: JUNITJEJ

Jag hade gärna gjort ett länkbyte med dig men min blogg är inte inriktad på bloggdesign.

Svar: Just nu är jag mest ute efter bloggdesignsbloggar för att relevansen ska bli så hög som möjligt :)
sannas rum

2013-10-19 @ 12:05:41
URL: http://www.junitjejen%2Cse
Postat av: Joanna D. Hansson

Åh önskade jag var mer insatt i webbdesign så vi kunde länkat. Du ska veta att din blogg har varit en sån OTROLIG hjälp till mina designer. Allt jag har lärt mig har varit i stort sätt av dig!

Svar: Vad gullig du är :) jag kan tänka mig att göra ett länkbyte med dig på detta sätt ändå, då jag tycker att du har en bra blogg med intressant innehåll. Maila mig gärna på [email protected] eller skriv till mig på FB (Sannas Rum fan page) :)
sannas rum

2013-10-21 @ 22:21:29
URL: http://joannadhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0