Vinnaren i designutlottningen!



Vinnaren mailar mig på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Fanny

Synd att jag inte vann, kanske bättre lycka nästa gång! :)

Svar: Det får vi hoppas :)
sannas rum

2013-05-26 @ 21:45:53
URL: http://saarela.blogg.se
Postat av: Erika

Hej Sanna!
Har en liten fråga som jag tänkte att du kanske kunde svara på då jag tyvärr inte hittat svaret någon annanstans.. Nämligen ifall du vet ifall man kan göra vissa delar av sin blogg privat/lösenordslåst (alltså inte hela bloggen)? Exempelvis i arkivet, då man kanske inte känner för att skylta med inlägget från 2009 längre haha.. Hoppas du förstår vad jag menar! Tacksam för svar:))) Massa kramar

Svar: Vad jag vet kan man inte det, utan man får isf göra en subblogg som är lösenordsskyddad och flytta över hela det arkivet dit.
sannas rum

2013-05-26 @ 22:54:20
Postat av: Charlotte Andersson

Grattis till henne :)

2013-05-27 @ 08:12:27
URL: http://lottebloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0