Pluggeliplugg


Här sitter jag vid mitt skrivbord och försöker få klarhet i vad ett Javascript faktiskt är, hur man bygger PHP, vem som har skapat HTML & CSS osv. Imorgon gäller det; då ska jag göra intagningsprov på YHGBG och jag vill så gärna få komma in. Jag känner att jag faktiskt vill sätta mig i skolbänken igen, jag gick ur skolan för tre år sedan och har hunnit med mycket; jobba för Folkpartiet under valet, varit au pair i London, flyttat hemifrån, blivit sambo och för att inte tala om all den arbetslivserfarenheten jag fått inom kundtjänst och inkasso; bättre skola om livet tror jag är svårt att hitta. Men nu är jag redo att börja plugga det jag vill syssla med; webben. 
 
Jag hoppas att ni alla håller tummarna för mig; tänk vad mycket nytt jag skulle kunna dela med mig av om jag fick göra detta. Nu tillbaka till plugget!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Stort Lycka till!! :)
Var där i veckan och gjorde intagningsprov men för annan utbildning, är också sugen på att börja plugga igen..

Svar: Vad spännande, vilken var det? :) Ja, jag är verkligen redo att börja plugga igen!
sannas rum

2013-05-19 @ 13:34:29
URL: http://rebeckamercedes.blogg.se
Postat av: Johanna

Lycka till!! :)

2013-05-19 @ 16:13:42
URL: http://legenwaitforitdary.devote.se
Postat av: Ditte

Du klarar provet! Du är skall absolut ha en plats på skolan. Klart jag håller tummarna. Hårt!!!

2013-05-19 @ 21:11:38
URL: http://akker.blogg.se
Postat av: Linnea

Duktig tjej!

2013-05-21 @ 11:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0