Mer ikoner för sociala medier



Här kommer ytterligare några av mina hemmagjorda, handgjorda och helt unika ikoner för sociala medier! Ni är givetvis välkomna att använda dessa, när och hur ni vill, men endast för privat bruk. Därför följer här ett par enkla regler, så att vi är 11O% på det klara med när du inte får använda dessa ikoner.

REGLER:
› Det är inte tillåtet att använda dessa gratisikoner om du gör en betaldesign för någon annan, oavsett om du länkar eller ej.
› Det är inte tillåtet att använda dessa gratisikoner om du gör en gratisdesign för någon annan, men där det står att du, och endast du har gjort designen.
› Det är inte tillåtet att använda dessa gratisikoner i nedladdningsbara gratisdesigner, oavsett om du länkar eller ej.
› Det är inte tillåtet att använda dessa gratisikoner i designauktioner, oavsett om du länkar eller ej.
› Det är inte tillåtet att använda dessa gratisikoner i en designutlottning där det står att du, och endast du har gjort designen.

Kort och gott; dessa ikoner är för privat bruk, de får inte användas i ett kommersiellt syfte där någon tjänar pengar. Med det sagt vill jag också förtydliga att det inte krävs några länkar om du som privatperson använder dessa ikoner, men däremot blir jag väldigt glad om någon väljer att länka mig! Då är det no strings attached.

Om jag mot förmodan hittar en blogg/bloggare som brutit mot reglerna ovan följer mina vanliga åtgärder; jag varnar med en kommentar, jag anmäler till blogg.se och om det är nödvändigt polisanmäler jag.

Kommentarer
Postat av: Amandah

Åh gud vad fina! :D Avundsjuk på att du är så duktig med grafiska saker.. Jag lyckas aldrig få till något sånt snyggt. :/ Varken till mig själv eller att ha som gratis för andra.

Allt bra med dig denna Fredag? :D

Svar: Oj förlåt för sent svar här ;P pillat så mycket med min desigsida under helgen så har inte svarat på nåt :) Men fredagen var bra, hur mår du idag?
Men det är ganska lätt, jag tror nog att om du provar så kommer du säkerligen få till nåt snyggt :)
sannas rum

2013-05-03 @ 07:37:46
URL: http://exeggutor.se
Postat av:

Supersnygga ikoner! Du är riktigt duktig!
Laddar ner dom och känner efter om jag ska använda dom i min design. Tack!

Svar: Åh vad kul att du tycker det Jenny :)
sannas rum

2013-05-03 @ 09:24:36
URL: http://thecreativitylife.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag undrar hur man flyttar den där sidogrejen där du tex har skrivit ''är en tjejig tjej som gillar webbdesign'' osv. Hur man flyttar den upp, ner, åt sidan osv, så att den inte kommer ivägen för headern vilken den har gjort för mig i min blogg...

Svar: Menar du menyn? Jag har visat det!
sannas rum

2013-05-03 @ 13:39:53
URL: http://stridsbroder.blogg.se/
Postat av: Sofia

Väldigt snygga :-D

2013-05-03 @ 14:20:05
URL: http://www.acordingtosofia.se
Postat av: Helene Skagerstrand

Wiho, hoppades på att denna färg skulle komma, tänkte byta ut lite :D Jag är dock väldigt sugen på att uppdatera min bloggdesign inom en snar framtid och hoppas du har tid då eftersom jag inte kan tänka mig att låta någon annan göra den ;D

Svar: Åh vad du är fin Helene! Jag blir jätteglad när du säger så! Givetvis, har alltid tid för dig så klart (:
sannas rum

2013-05-03 @ 18:27:36
URL: http://hellenius.blogg.se/
Postat av: Natalie

Vad fina!

2013-05-03 @ 23:49:13
URL: http://noctis.blogg.se
Postat av: Anonym

Aa jag såg det, letade i flera dagar och hittade det aldrig, därav komentaren, sen igår så lyckades jag lösa det själv!

Svar: Vad bra (: jag håller på att göra min bloggtipssida bättre så att det ska bli lättare att hitta :)
sannas rum

2013-05-04 @ 10:16:30
Postat av: Helena

Vilka fina !
Jag vet dock inte hur man koppla dom till mail, instagram och såvidare för att sedan ha dom i menyn. Skulle du kunna visa eller har du en video för det redan?
Tack på förhand.
Kram

Svar: Då gör du en vanlig bildlänk, vilket jag har tips om :)
sannas rum

2013-05-06 @ 09:35:27
URL: http://passioneradmedglod.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0