Park Lane



Igår var vi hemma hos Linnéa och hade förfest då hon fyllde 22 här i veckan . Bella och jag blandade drinkar, också åt vi tårta och pratade . Tyvärr skedde missöden som slutade med att jag drog med ett par stycken till Park Lane vid halv ett . Men hade en jättebra kväll tills det hände såklart, och Park Lane var roligt som vanligt . Blev dock lite starstruck av att Björn Gustafsson stod och hängde i ett hörn, jag älskar ju Kronjuvelerna !

Men jag tror att något av det bästa under gårkvällen faktiskt var att Robin Stjernberg vann Melodifestivalen . Har nog aldrig sett en person på TV vars lycka smittar av sig så mycket ! Visst blir man glad ?

Grattis till älskade Linnéa än en gång !

Kommentarer
Postat av: moa

Som du säger, Park Lane brukar bli lyckat! :)

Jag satt bänkad framför Melodifestivalen såklart, tycker att Robin förtjänad även ifall jag själv hejade på Anton med "Begging". Men jag håller med dig, gladare människa har man ju nästan aldrig sett!

Svar: Jag tkr tyvärr inte att Anton sjunger bra, han är bara fin och se på och dansen är magisk. På Spotify är Begging bra, men jag tyckte inte att han kunde sjunga live /:
Haha ja, har nog bara haft tråkigt på Park en gång, hehe, det blir alltid kul där ! Ofta bra musik också :)
sannas rum

2013-03-10 @ 20:05:20
URL: http://tjugosjundenovember.blogg.se
Postat av: - rebecca

Hoppas allt ordnade sig och att du endå hade sjukt kul! Verkar ju nästan så ;)

2013-03-11 @ 11:43:45
URL: http://rockslampa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0