Det händer mycket

Oj, det händer så mycket i mitt liv just nu. Det jag är mest inriktad och längtar efter just nu är att vi bokar vår semesterresa på måndag. Vi har kollat runt, bestämt vart vi åker, så nu är det i princip bara att boka! Ska bli såå härligt, vara borta, bara njuta med min älskling. Mmmh... ❤ Om exakt två veckor sitter vi på planet.
 
Jag kan också meddela att det har gått bra med skolan. Allt är inte 1OO% färdigt ännu, men det ser himla ljust ut för min del. Jag kanske inte var så dålig, trots allt? Så det kommer ju helt uppenbart bli en del förberedelser; måste köpa en ny dator, måste starta en enskild firma osv. Också CSN såklart... GAH, har inte kunnat vare sig tänka eller sova sedan jag fick beskedet natten till fredag. 
 
Nu kopplar jag i alla fall av med en film - Eagle Eye (riktigt bra, men gör mig väldigt paranoid, haha), efter en dag på jobbet. Igår hade jag lite vänner hemma på middag, och imorgon väntar tvätt + träffa Sofia. Sedan håller jag på med en ny design till Yohanna, vilket är jätteroligt!

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Jag hoppas att du kommer in på skolan!
Ha en trevlig resa!!

Svar: Åh det gör jag med :) Hihi!
sannas rum

2013-06-30 @ 11:03:27
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh vad roligt, klart du kommer in på skolan! :)

Kollade oxå på den där filmen igår, lr ja jag somnade visst mot slutet, men det jag såg verkade den rätt bra! :)

Svar: åh, ja vi får hoppas :) hihi, förresten ikväll kommer jag skicka första utkastet på din blogg :) Är lite osäker på vissa delar, men vi får jobba fram nåt tillsammans :)
sannas rum

2013-06-30 @ 14:55:51
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: Ditte

Så roligt att du kommit in! Kände det på mig! Grattis!!
Semester! Vad mysigt att resa iväg! KOmmer att bli toppen. Spännande att få höra vart ni beger er.

Svar: Tack fast jag har inte kommit in ännu, men det ser väldigt ljust ut (: ja det ska bli mysigt! Det blir ett land som jag vart skeptisk till innan; fast det är alltid kul att komma till nya länder, man ska väl inte döma innan man har vart där (;
sannas rum

2013-06-30 @ 16:50:32
URL: http://akker.blogg.se
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sv; Tack! Kan behöva det, sjukt jobbigt att komma ihåg all teori :O Kramisar Carro

Svar: Ja, men sen när man tar körkort för bil så finns det många fler hjälpmedel. Och då kan du redan en hel del om trafiken :)
sannas rum

2013-07-01 @ 01:11:16
URL: http://quiethell.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är så härligt med semester och resa bort! Jag kom nyss hem från en veckas semester i Alanya, var precis vad jag behövde innan jobbet drar igång nu igen :) Hoppas ni får det jättebra!

2013-07-01 @ 12:56:10
URL: http://legenwaitforitdary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0