A year in high heels

Widgets är ju väldigt inne just nu - att istället för att bara länka till en annan sida/community, också ha en typ av modul som visar till exempel ditt senaste inlägg på Instagram. Widgets har blivit omåttligt populärt, och nu kan man ju till och med lägga widgets i sitt inlägg. Jag ska visa er en widget om sidan Högklackat.nu, tänkte jag!
 
 
Sugarfree

Sugarfree Sandal - Inna

Sugarfree sandal i imiterat mocka med kilhäl. Dragkedja bak. Plateau är 2,5 cm. Hälen är 12,5 cm. Modell: Inna Observera att Sugarfree är generellt stor i storlek så vi rekommenderar storleken mindre än normalt.

Högklackat.nu


På sidan kan man inte bara handla från väldigt många märken, man kan också lätt och smidigt Blogga om det man tycker om. Klickar man på produkten, väljer Blogga och klistrar in sin widget i ett inlägg så blir det som ovan, så istället för att göra ett kollage kan man göra såhär. Jag själv föredrar att göra kollage därför att jag tycker att det är kul, men jag tänkte ändå att jag kan visa er! Ha en bra lördag, nu ska jag göra mig i ordning för att gå på överrasknings-30-års-kalas.

Detta är ett sponsrat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Jenny Samuelsson

Oj - bra sajt! Tack för tipset. Nu ska det shoppas skor! :)

2013-06-14 @ 17:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0