Lösögonfransar



Bilderna är från weheartit


Det är ju idag väldigt vanligt att man förlänger sina ögonfransar; jag tror att fler av mina vänner gör det än inte gör det, faktiskt. Jag själv är lite rädd för jag har hört sådana skräckhistorier om att ens egna, naturliga fransar blir väldigt förstörda av det, och jag har ganska så fina och låga som det är. Jag och Julia har pratat en del om det med fransar och kommit fram till att man kanske kan ha fake lashes lite då och då istället, när man känner för det. Det sliter ju inte så mycket, och är inte lika dyrt heller för den delen.

Minbeauty är en sida där man kan köpa lösögonfransar, och idag erbjuder jag er 15% rabatt på deras sortiment om ni uppger rabattkoden bloggläsare. På minbeauty finns det väldigt många fina fransar, och jag är himla sugen på att själv beställa några fina därifrån! Jag älskar själv att ha lösögonfransar till fest, och har börjat fundera på att använda till vardags också då. Så troligtvis får jag ta och klicka hem några par från minbeauty. Passa på nu när ni får rabatt, vettja!

Detta är ett sponsrat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Kajsa Johansson

Lösögonfransar är fint! :)

2013-07-21 @ 16:45:19
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej!
jag har googlat runt efter detta svar men jag hittar det inte någon stans.. Vilket är tråkig för jag vill verkligen fixa det. Till frågan, - hur fixade du det dära '' Inga komentarer '' i den storleken och i mitten? Jag skulle bli så superduper glad om du skulle kunna svara på mig fråga! kram✩

Svar: Gå in på min bloggtips-blogg, tryck på menyn, tryck på GRUNDER och sedan HTML-GRUNDER, där har du svaret.
sannas rum

2013-07-21 @ 18:04:22
URL: http://moaerikssons.blogg.se
Postat av: Moa

Tack! men vars är det man ska ändra sådant? :)

Svar: I kodmallen, bara att kolla på mina tips som jag har på min bloggtipssida.
sannas rum

2013-07-21 @ 18:42:37
URL: http://moaerikssons.blogg.se
Postat av: Sara Ekman

Jag har aldrig testat lösögonfransar, men det ser väldigt läckert ut :)

Svar: Inte sådana som man köper på typ H&M heller? :)
sannas rum

2013-07-21 @ 22:44:56
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Sara Ekman

Nä, inte testat några överhuvudtaget :)

Svar: Nej okej :) I see, det är ganska kul tkr jag, brukar ha när man ska festa till det lite ;P hehe
sannas rum

2013-07-21 @ 23:00:13
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Ditte

Vad gäller förlängningar av de egna fransarna tror jag man skall vara försiktig. Jag gjorde det ett par gånger i Beijing, hos verkliga proffs och det blev bra. Mina yngre arbetskamrater släpade dit mig. Jag vid min ålder hade aldrig tänkt tanken. Man måste fylla på efter hand och efter ett par månader kände jag att det fick bli stopp. Snyggt var det under tiden, men det sliter på de egna fransarna eftersom de nya läggs ovanpå.
Så jag tror nog lösögonfransar är ett bättre alternativ för de egna fransarna.

Svar: Ja precis, jag har kompisar var fransar har gått av eller blivit helt vita och tunna utav påfrestningen från förlängningen, så jag vågar inte alls göra det själv tyvärr. Har som sagt helt okej fransar trots att jag varken använder lös eller förlängning, så jag tror att jag håller mig till lösögonfransar när det behövs :)
sannas rum

2013-07-22 @ 00:00:38
URL: http://akker.blogg.se
Postat av: Clara

Tycker också att det verkar lite läskigt med fransförlängning!

Svar: Jag med ;P
sannas rum

2013-07-22 @ 07:15:52
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0