Länk-shoutout



En random bild som utfyllnad


Som ett tack för att ni tipsade mig om vad jag kan välja för domän till min bloggtipssida så lägger jag givetvis ut en liten shoutout åt var och en av er. Tack så hemskt mycket för tipsen, de kommer väl till hands och vem vet; kanske väljer jag just ditt förslag?

Tack till:
Lotte, Melissa, Charlotte, Emina & Ronja.

Jag tar givetvis gärna emot fler tips om vad jag kan döpa min blogg- & Photoshoptipssida till nu när jag ska skaffa en domän till den! Bara att slänga iväg en liten kommentar, alla tips belönas givetvis med länkar.

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Älskar bilden! :)

Sv: Dom var som kungar! Det var sjukt kul att äntligen få se dom i Live och dom hade en bra spelning på scen. Värt att se dom Live, så är du ett fan så kommer du inte ångra dig! Igår såg jag även Petter och imorgon blir det Movits. Mycket bra artister!

Svar: Åh vad kul, då får jag absolut se till att försöka kolla på dem :D Ååh, Movits som jag verkligen har äääälskat i 4 år, de vill jag också se ;P
sannas rum

2013-07-23 @ 21:25:06
URL: http://beattriicee.blogg.se
Postat av: Charlotte

Oj! Tack för länken :) Vet inte om det var till någon hjälp.
Det ska bli så kul att höra om skolan och så sedan :) Längtar tills du börjar! Hihi :)

Svar: Hihi jaaag med :)
sannas rum

2013-07-24 @ 08:50:53
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0