X



Igår blev det improviserad utgång med en biltur över hela stan för att hämta mitt leg, för att sedan spurta ner över Avenyn så att vi skulle hinna till klockan 1 då vår fria entré skulle gå ut .. Vi kom in 2O över 1 men löste entrén ändå . Dansade i ett par timmar, shottade lite allt möjligt & drog mig hemåt vid halv fyra med en hamburgare i ena handen och min clutch i den andra . IMPROVISERAT ÄR BÄST !

Nu ska jag åka iväg till Kållered och titta på lillebrors hockeymatch . Ikväll blir det mys hemma med bloggdesigner, film, lite chirre & dirre ( fulaste uttrycket ? ) och min bästa kille . Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Ditte

Kul att kvällen blev så lyckad!
Ha de´!

2013-01-26 @ 21:21:36
URL: http://akker.blogg.se
Postat av: Charlotte

Har fixat det där med domänen nu! Tack för att du ifrågasatte det ;)

Svar: Toppen, vad kul :)
sannas rum

2013-01-26 @ 23:14:35
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0