NYX Matte Smokey Look



Fick den här fina paletten från märket NYX av bästa Julia i veckan ! Har hittills bara använt de ljusa färgerna, för att jag tycker att matta, mörka färger är svårt att jobba med . Men det vill jag givetvis lära mig så denna palett kommer bli asbra till det ! Bara att jag inte vågade min första dag på nya jobbet att prova, då jag hade lite bråttom . Jag är nog en lite mer metallic-tjej, eller har varit, men skulle vilja lära mig att arbeta med matta ögonskuggor för att det ska bli en lite mer vardagsaktig look - metallic gör det lite mer party kan jag känna . Hur som helst - tack så mycket Julia, du är så snäll !!

Kommentarer
Postat av: Julia Ingvarsson

Tricket är att bygga upp färgen, man får ha yttepytte lite på borsten från början. Men jag tyckte dessa var ganska lätta att sudda ut! :)

Svar: åh, det ska jag tänka på, tack för tipset . Men det gäller nog att öva antar jag :)
sannas rum

2013-02-24 @ 14:34:08
URL: http://juliaingvarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0