Pink aroma



Som ni säkert har märkt så är jag väldigt intresserad av parfymer, och tycker att det är himla kul och intressant. Det enda som inte är roligt med dessa ljuvliga flaskor är priserna, right? Jag hade velat ha ett helt doftbibliotek hemma, men vill man ha de allra godaste dofterna får man nog punga ut tusentals kronor för att ens få till en minibibbla, tror jag.. Som jag skrivit förut så har jag därför börjat handla parfymer på nätet, och det är lätt att hitta sajter som säljer dem till tax-freepriser. Jag har nu hittat en ultimat sådan sida, nämligen Bloomify. Priserna är helt fantastiska och hade jag varit ekonomisk oberoende hade jag nog klickat hem en 2O st parfymer. Nu är jag inte det, och det är veckan innan lön, så jag avvaktar lite med att lägga något i varukorgen. Men nästa vecka blir det minst en ny till samlingen!
 
Ovan ↑ ser ni tre stycken rosa favoriter, enligt mig; Agent Provocateur (är så sugen på att köpa en av deras parfymer, inte minst för att flaskorna är underbara!), Burberry Brit Sheer & Calvin Klein One Shock For Her. Hade absolut inte haft något emot att ha någon utav dessa hemma, likt den parfymfanatiker jag är.  


Har ni någon favoritparfym?
Detta är ett sponsrat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Sandra Nilsson

Fick Jimmy Choo Eau de Parfum av Stoffe i födelsedagspresent, älskar den!

Svar: Åh vad gulligt av honom :) jag får prova den, har inte provat den heller faktiskt ;P
sannas rum

2013-08-15 @ 12:32:50
URL: http://sandranilssonsfoto.blogg.se/
Postat av: ELIN

jag älskar min escada - sexy grafitti!
sv: aha va trist :/

Svar: Den får jag ta och lukta på :D
sannas rum

2013-08-15 @ 14:20:36
URL: http://bbaraaelin.blogg.se
Postat av: Valentina

Sanna , jag har den agent provocateur parfymen från bilden
Klickade också hem den från nätet eftersom jag äälskar märket och flaskan
Är så fin ! Men den luktar TANT parfym .. Du kan få lukta på min innan .. Ja tycker den är ganska svår..
Hihi !!!! Puss och kram
! / Valentina

Svar: ÅÅÅH neeeej, men jag får lukta på den hos dig ;P man vill väl inte lukta tant, hihi.
sannas rum

2013-08-15 @ 17:50:33
Postat av: Elin Eriksson Pauna

sv; Jaa den har jag också! Älskar båda två, fast tvåan är lite bättre :')

2013-08-15 @ 20:34:17
URL: http://pauna.blogg.se/
Postat av: Denise Taylor

Avril lavigne's älskar jag, har alla hihi ^^

Svar: Jaha, dem har jag aldrig provat, men får lukta in mig på dem :D
sannas rum

2013-08-15 @ 22:15:46
URL: http://taylorsroom.blo.gg/
Postat av: ELIN

sv: ja den luktar gudomligt :D

2013-08-18 @ 23:26:33
URL: http://bbaraaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0