Måndagens intervju


Lite vårinspo!
 
I måndags var jag som sagt på en intervju för en C-uppsats för två tjejer som pluggar på Handels här i Göteborg. Alltså det var nog det roligaste på länge! Anledningen till att det blev så himla kul var för att tjejerna faktiskt var intresserade av vad jag sa. Jag har inga vänner som jag umgås med som vill sitta och lyssna på mig när jag maler om min blogg och om bloggdesign. Inte ens Roberto. Men Julia & Olivia gjorde det gladeligen. De ställde massor av roliga frågor, saker som jag inte ens har reflekterat över, och det blev mer en diskussion än en intervju. De bjöd mig på fika och efteråt fick jag mörk choklad som tack för att jag ställde upp. Kan säga att varken fikan och chokladen hade behövts; jag hade gjort om det vilken dag i veckan som helst - för herregud, vilken känsla jag hade i kroppen när jag gick därifrån. 
 
Jag har funderat på om det här med webbdesign verkligen är det jag vill viga mitt liv åt, jobba med, eller om jag tar den lätta vägen ut för att jag är lat/inte orkar fundera på vad jag vill plugga. Men efter måndagen så inser jag att det finns inte något, inte något alls, som intresserar och fascinerar mig så mycket som webbranschen. Det är mitt liv, liksom. 
 
Förresten, i slutet av maj ska jag göra intagningsprov om det är så att jag blir kallad - håll alla era tummar för mig! 

Kommentarer
Postat av: Olivia Magnusson

Åh vilka härliga bilder :D

sv: justins konsert var helt amazing,såå grymt!
kramis♥

Svar: Ja, nu känner jag att det behövs lite vårinspo :)
sannas rum

2013-04-21 @ 16:33:01
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Julia

Vad kul att du också tyckte det var lika roligt som vi! Än en gång, stort TACK för att du ställde upp!! Känns verkligen som om det tog oss vidare med vår uppsats! Ha det bra nu och kör hårt på web-designandet! ;)

Svar: Åh tack Julia! Och tack för att ni ville ha med mig, som sagt var det en stooooor egoboost för mig :D Kram
sannas rum

2013-04-21 @ 18:40:34
Postat av: Helene Skagerstrand

KLART du ska jobba med webbdesign Sanna, du är verkligen helt fantastiskt duktig!

Svar: GULLE DIG ❤
sannas rum

2013-04-21 @ 20:59:11
URL: http://hellenius.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Ska verkligen hålla tummarna för dig! <3

Svar: Tack min fina :)
sannas rum

2013-04-21 @ 21:13:27
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: Ditte

Jag håller tummarna hårt för dig! Du är så ambitiös och duktig och jag tror att webdesign passar dig.
Lycka till!

Svar: Tack så hemskt mycket Ditte :)
sannas rum

2013-04-23 @ 15:35:31
URL: http://akker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0